Ik ben Mirre

Stel je even voor, dat is wel zo leuk!
Plaats reactie
Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Ik ben Mirre

Bericht door Mirre » 13-09-2010 21:25

Ik ben Mirre...
Ik ben een vrouw van 31 jaar, en alles wat met het spirituele te maken heeft boeit me enorm.
Ik lees er veel over, doe zo nu en dan eens een cursus, en verdiep me graag in alles omtrent die onderwerpen. Ook vind ik het altijd leuk hierover met anderen te praten en bepaalde zienswijzes tot me te nemen.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 13-09-2010 21:28

Welkom op het forum Mirre! Ik wens je een leerzame en gezellige tijd toe hier. Wil je met ons delen welke cursussen je hebt gevolgd? En heb je zelf ook nog gaven meegekregen?

Wees gezegend,

Skye
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 13-09-2010 21:36

^^ Welkom leuk dat je er bent! veelplezier hier.
Heb je vragen of opmerkingen vind je een onderwerp leuk die er nog niet staat gewoon roepen en ikzet het neer.

Indy
Site Admin
Berichten: 99
Lid geworden op: 29-08-2010 21:33

Bericht door Indy » 13-09-2010 21:44

Hallo Mirre

Afbeelding

Op het forum, ik hoop dat je je snel thuis voelt

Groetjes Indy

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 13-09-2010 21:48

Bedankt meiden.

Tot nu toe zie ik hele leuke onderwerpen staan Jewel.

Skye ik heb een crusus intuitieve ontwikkeling gevold en psychometrie, nu ben ik bezig met een crusus hypnotherapie.
Of ik gaven heb meegekregen weet ik eigenlijk niet. Ik heb wel het idee dat mijn Gids met me schrijft, maar soms vraag ik me af of dit niet vanuit mijzelf komt. Fotos lezen gaat me soms heel goed af, en soms minder. Soms krijg ik rake dingen door, maar het lukt me niet altijd hier onderscheidt in te maken.
Ik heb wel veel voorspellingen en helderziende beelden die later blijken te kloppen, maar het is me niet duidelijk van te voren wanneer zoiets plaatsvindt.
Ik moet dat nog uitzoeken denk ik. Achteraf denk ik altijd, van hoe kan dat nu, dat is me van tevoren al medegedeeld. Maar als de gedachte er is zie ik het niet als zodusdanig.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 13-09-2010 21:59

Hey Mirre,

Hypnotherapie klinkt reuze interessant.
Naar mijn idee heb je zeker gaven, maar moet je nog sterk ontwikkelen.
Je hoeft niet aan jezelf te twijfelen, of het gevoel met teveel denkwerk te verzetten.

Als je denkt, deze woorden/gedachten/visies e.d die nu op papier zijn gekomen zijn niet van mij, dan weet je het zeker. Bij twijfel kan je anderen nog om een mening vragen, maar twijfel is in de meeste gevallen het antwoord al.

Ik zelf doe ook aan foto lezen, en het is dan echt belangrijk alles op te schrijven wat in je op komt. Ook de dingen waarvan je denkt dat ze of niet belangrijk zijn of nergens op slaan. Soms komen er nog rare dingen door, maar zijn raak voor de ander. Veel in de praktijk brengen. Ik weet zeker dat je talent hebt.

Wees gezegend,

Skye
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 13-09-2010 22:01

Dat heb ik ook horo dan denk ik dat kan ik toch niet neerzetten hihi gewoon onzekerheid!

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 13-09-2010 22:01

Bedankt voor je antwoord Skey.
Ja vooral met fotos lezen twijfel ik te veel en dan schrijf ik het verkeerde op door teveel denkwerk.

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 13-09-2010 22:05

Mirre je kan een leuk plaatje bijvoorbeeld bij je naam zetten iets wat bij jou past ofzo.
Helaas is hier geen chatbox maar ja zo kan het ook :wink: ik zat hier eerst helemaal alleen en nu al 5 leden leuk toch!!

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 13-09-2010 22:07

Ik heb dit ook gehad hoor.
Maar het is nu eenmaal zo, dat als je met dit soort werk bezig bent dat je met je zesde zintuig werkt. Compleet op je gevoel afgaan en weinig denken. Heb soms ook berichten gehad van overledenen waar ik mijn vraagtekens achter heb gezet, maar toen ik de reacties kreeg van de nabestaanden vielen alle puzzelstukjes op Hun plek. En zo is dit wel met meerdere dingen gegaan.

Dat is ook het mooie van dit werk. Je mag erin groeien en mensen er mee helpen.

Mirre, als je wilt dan mag je mijn foto lezen. Ben erg benieuwd wat jij eruit zou kunnen lezen.

Wees gezegend,

Skye
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Plaats reactie