Wie ben ik

Stel je even voor, dat is wel zo leuk!
Plaats reactie
Angela
Berichten: 88
Lid geworden op: 01-07-2011 14:00

Wie ben ik

Bericht door Angela » 02-07-2011 12:25

Ik wil mij wel voorstellen, maar dan neem ik even het stukje van mijn website, dat is makkelijker.

Ik ben Angela, geboren in 1962 en ben sinds 2001 zeer gelukkig getrouwd met mijn grote Liefde Bouke. Op 30 mei 2010 zijn wij Opa en Oma geworden van ons eerste kleinkind. Zijn naam is Fynn en is de zoon van de jongste dochter van Bouke, Renate en haar vriend Ernest.

Vroeger als kind voelde ik mij anders, onbegrepen, een buitenstaander en heel erg eenzaam.
In het gezin waar ik geboren ben, daar voelde ik mij geheel niet thuis, eerlijk gezegd wist ik niet wat mijn plaatst moest zijn en waarvoor ik hier was. Ik werd een dagdromer en ging mijn eigen gang. Ik hoorde dingen, zag dingen, wist dingen die ik normaal gesproken niet kon weten maar ik deed er verder niets mee, want ik kon er met niemand over praten. Voor mij was het heel normaal, naar mate ik ouder werd, ebde het weg uit mijn leven.

Op latere leeftijd, ik was de 40 jaar al gepasseerd en na een ziekte periode van 3 jaar leken mijn gaven terug te komen maar dan wel sterker en ik wist wat mijn doel zou moeten zijn op aarde. Ik weet nu ook waarom ik niet begrepen werd en waarom ik mij zo eenzaam voelde. Opeens kwam ik in aanraking met de juiste personen die mij de weg leken te wijzen naar dat wat ik zocht. Zo leerde ik Janny via internet kennen en het leek erop alsof wij elkaar al jaren kenden, zij wist wat ik nodig had. Zij wees mij op de opleiding Mediumschap en zij en mijn man spoorde mij aan dit te gaan doen.

Het is een zoektocht en ontdekking naar mijzelf geweest. Daarin heb ik geleerd om te gaan met mijn hoge gevoeligheid en overgevoeligheid en nog ontdek ik een hele hoop meer in mijzelf. Opeens ben ik blij met mijzelf en dat is wel eens anders geweest.

Ik ben mij ervan bewust dat ik mens en dier kan helpen door het geven van foto en/of aura reading. Het is een verrijking aan mijn leven en ook het intuïtief schilderen is geweldig om te doen. Ik ben zo intens met mijzelf of met iemand anders bezig, dat de omgeving waar ik zit, even niet meer bestaat.

Ik heb de volgende workshops en opleiding gevolgd:

1. healing mediumschap

2. Ontmoeting met je gids

3. HSP en spiritualiteit

HSP betekend High Sensitive Person. Door HSP-er te zijn kun je heel goed je spirituele vermogens ontwikkelen. In deze workshop heb ik geleerd om beter om te kunnen gaan met mijn hoge gevoeligheid.

4.Opleiding Mediumschap
De 2 jaar durende opleiding Mediumschap heb ik met goed gevolg afgesloten. In deze opleiding heb ik persoonlijke begeleiding gekregen maar ook vele lessen geleerd waardoor ik mijn gaven beter kan ontwikkelen en toepassen in het dagelijks leven.

Momenteel volg ik de volgende opleiding:
5. Paranormaal genezer,
In deze opleiding krijg ik aura- en chakra healing en magnetiseren te leren. Met het talent magnetiseren ben ik geboren maar omdat ik er verder niet zo heel veel mee doe, wil ik door middel van deze opleiding leren hoe ik er beter mee om kan gaan en wat mijn mogelijkheden zijn. Verder sluit deze hele opleiding prima aan op datgene wat ik al geleerd heb en wat ik in het dagelijks leven doe.



Andere hobby's:

Verder doe ik aan samsara yoga, dit is een Yoga speciaal voor mensen met gezondheidsklachten en zeer geschikt voor mensen met o.a. fibromyalgie en reuma. Daarnaast doe ik aan meditatie.

Een andere grote hobby is het werken met computers. Ik bouw zelf pc's in elkaar en voorzie deze van de noodzakelijke software. Omdat ik mijn kennis wil delen met voornamelijk ouderen en/of mensen die minder te besteden hebben en toch graag hun computer willen laten repareren, heb ik een site opgezet. Deze kunt u hier vinden: pc hulp Almere.

Met een warme groet van Angela.
Allerbelangrijkste wijsheid is Liefde...

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 02-07-2011 17:04

Welkom Angela je hebt al een hoop gedaan in je leven.
En ik zou graag wat meer willen weten over dat soort yoga.

Ik hoop dat je een leuke tijd hier gaat krijgen.

Groetjes van Sandra.

Indy
Site Admin
Berichten: 99
Lid geworden op: 29-08-2010 21:33

Bericht door Indy » 02-07-2011 17:18

Welkom Angela

Leuk dat je ons forum gevonden hebt Angela :D ,
Ik hoop dat we veel van je kunnen leren, als ik je stukje zo lees, denk ik van wel :D .

Ik wens je een fijne forumtijd bij ons roos .

Groetjes Indy

Angela
Berichten: 88
Lid geworden op: 01-07-2011 14:00

Bericht door Angela » 02-07-2011 18:49

Wie heft die mooie bloemen in mijn berichtje gezet?

Of is dat toevallig het sterretje? hahaha.
Ik heb het even veranderd.

Bedankt voor de verwelkoming. Ik zal eens kijken of ik wat kan delen met jullie. Spirituele dingen die ik meemaak.
Allerbelangrijkste wijsheid is Liefde...

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 02-07-2011 21:12

Welkom Angela, wat heb je een leuke dingen gedaan!

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 03-07-2011 01:01

Die plaatjes zijn met een code waarschijnlijk had je een bepaald teken gebruikt de juiste combinatie dus.
Dan krijg je die plaatjes geen idee hoe ik dat moet oplossen.

Dimitrov
Berichten: 223
Lid geworden op: 16-09-2010 20:10

Bericht door Dimitrov » 06-07-2011 16:40

Hoi Angela,

Fijn dat het nu goed met je gaat, geniet er van en be happy!
Welkom en groetjes

Dimitrov
Ik weet wie ik wil zijn, en handel daar naar.

Plaats reactie