Voorstellen

Stel je even voor, dat is wel zo leuk!
Plaats reactie
Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Voorstellen

Bericht door Skye » 10-09-2010 15:10

Hallo allemaal,

Ik ben Skye en ben hier via een link op een ander forum terechtgekomen.
Ik ben 18 jaar oud, woon in Ridderkerk en heb veel hobby's maar o zo weinig tijd. Zo houd ik dus van zingen en dansen, lezen en schrijven, wandelen in de natuur, gamen, muziek luisteren, anime kijken/manga lezen, cultuur, natuurlijk het paranormale en ik houd heel veel van mijn lieve vriend, mijn kat en mijn familie.

Ik verdiep me in het paranormale en ben graag in contact met mensen die er ook mee bezig zijn.

Van kinds af aan heb ik paranormale gaven, maar bemerkte deze dingen pas echt op mijn twaalfde. Zo kon ik dingen zien, ruiken, horen en voelen die andere niet deden. Of wist ik dingen op voorhand al.

Ik ben hier enige tijd bang voor geweest maar langzamerhand kwam ik tot de ontdekking dat het niks engs was en dat ik onder bescherming stond. Destijds was ik nog een christen maar ik heb dit achter mij gelaten, en ik ben naar datgene gegaan waar ik mij daadwerkelijk goed bij voel en daar houd ik me nog dagelijks mee bezig en met het paranormale.

Dankzij deze overstap heb ik mijn verschillende gave ontdekt, mogen ontwikkelen en uitbreiden.

Zo werk ik met Aromatherapie, Aura's, het Tarot, Runen, Engelen en het Engelenorakel, Pendels, Chakra's, Meditaties, healingwerk en het Mediumschap.

Vaak heb ik contact met overledenen en geef ik boodschappen door aan de nabestaanden. Ik vind het fijn om mensen te helpen, vooral hier in, want je bied ze toch weer een stuk houvast, hoop, troost etc. En dat is voor mij al genoeg. Vind het dan ook altijd jammer als mensen iemand zijn verdriet gebruikt om er stinkend rijk van te worden.

Verder bestudeer ik Reiki, de healing methode en kristallen.

Ik hoop dat meerdere mensen zich in de toekomst zullen aanmelden en dat dit forum gezellig van start kan gaan, en we een hoop van elkaar kunnen leren.

Wees gezegend,

Skye
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Sanny
Berichten: 3
Lid geworden op: 29-08-2010 14:05

Bericht door Sanny » 11-09-2010 09:02

Hi skye leuk dat je op dit forum komt kijken.
Een mooi verhaal heb je over jezelf ben zeer benieuwd naar jou gaves.
dit forum staat nog in de kinderschoenen, laten we hopen dat het wat drukker word.

Welkom hier.

En veel plezier.
alles op zijn tijd, dan breekt het lijntje niet.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 11-09-2010 09:32

Dankjewel Sanny.

Ja ik hoop het ook, maar ik heb er het volste vertrouwen in. Het heeft natuurlijk gewoon zijn tijd nodig. We gaan er met zijn allen er wat van maken, toch?

Wees gezegend,

Skye
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 11-09-2010 10:07

Tuurlijk het word gewoon heel leuk!
Heb je leuke onderwerpen schroom niet op ze te plaatsen.

Nogmaals welkom.

Indy
Site Admin
Berichten: 99
Lid geworden op: 29-08-2010 21:33

Bericht door Indy » 12-09-2010 13:21

Hallo Skye ook namens mij een warm

Afbeelding

Zoals ik heb kunnen lezen heb je mooie gave,s.
Ik hoop dat je je snel thuis voelt op het forum, en zoals Sanny ook al zei het is nog in opbouw, maar ik heb er ook vetrouwen in dat het goed komt.

Groetjes Indy

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 12-09-2010 13:49

Hartelijk bedankt allemaal.
Ik zal beginnen geregeld wat te posten want ik heb een hoop te vertellen.
Dikke knuffel iedereen!

Wees gezegend,

Skye
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Plaats reactie