privacy

Heb je een vraag over het forum stel hem dan hier.
Plaats reactie
Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

privacy

Bericht door Mirre » 06-10-2010 21:56

Geen idee of dit mogelijk is en wat anderen ervan vinden.
Een open forum vind ik wel iets hebben maar ik zag dat je ook zonder in te loggen op veel onderwerpen kan komen en dat vind ik persoonlijk niet heel prettig..

Misschien kunnen we bepaalde onderwerpen afschermen?

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 06-10-2010 22:01

Hoi Mirre,

Het forum kaartlezen is alleen toegankelijk voor leden. Dit is vanaf het begin al zo. Ik denk dat Jewel alleen ervoor kan zorgen dat sommige fora onzichtbaar zullen zijn voor gasten.

Mijn idee is dus om gasten de toegang tot de reading sectie te ontzeggen, maar ik kan dit helaas niet doen. Naar mijn idee alleen Jewel, wie weet Indy ook. Ikzelf heb hier al naar gekeken maar kan dit niet zelf doen.

Goed van je dat je het hebt gezegd, hopelijk kan dit zo snel mogelijk geregeld worden. Het is inderdaad niet fijn als jan alleman dit soort dingen van je kunnen lezen zonder hier actief aanwezig te zijn en je hier te kennen.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 06-10-2010 22:09

Bedankt voor je antwoord Skye.
Ik heb express al een andere voornaam gekozen :D Maar ja toch, ik zoie het niet echt zitten als onbekende dingen van je lezen maar ook bekende die er toevallig op terrechtkomen en die het niet aan gaat.

Indy
Site Admin
Berichten: 99
Lid geworden op: 29-08-2010 21:33

Bericht door Indy » 06-10-2010 23:32

Hallo Mirre

Ik begrijp wat je bedoeld, echter zullen we even moeten wachten op Jewel, die weet precies hoe dat werkt.

Jewel heeft al topics onzichtbaar gemaakt voor niet leden, en ik kom er ook even niet uit :oops:

Ik hoop dat je tot die tijd even geduld hebt en dan komt het vast wel in orde :D

Jewel is nog ruim een weekje weg, dus ik vraag je alsjeblieft even geduld te hebben, dan komt het goed :)

Groetjes Indy

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 07-10-2010 08:51

Ik heb alle geduld.
Bedankt Indy.
Het hoeft ook niet perse alleen voor mij geregeld te worden hoor..

Indy
Site Admin
Berichten: 99
Lid geworden op: 29-08-2010 21:33

Bericht door Indy » 07-10-2010 09:04

Hallo Mirre

Nee klopt Mirre het hoeft niet alleen voor jouw geregeld te worden, ik weet het, maar het is een fijner/veiliger gevoel voor alle leden, als de niet leden, de prive stukjes niet kunnen lezen of inzien.

Nu moet je steeds opletten wat plaats ik wel, en wat niet, wetende dat ook niet leden het kunnen lezen

Jewel was hier al me bezig, maar zodra ze terug is van haar vakantie zal ze er denk ik, vrij snel verder mee aan de slag gaan.

Mirre alvast bedankt voor je geduld :D

Groetjes Indy

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 15-10-2010 11:24

het komt goed zal het regelen! goeie tip thanks!

Plaats reactie