Wie heeft uitleg over de betekenis van deze droom

Heb je een droom gehad vertel hem hier, misschien kan iemand jou droom verklaren.
Plaats reactie
spirit
Berichten: 2
Lid geworden op: 11-03-2011 12:21

Wie heeft uitleg over de betekenis van deze droom

Bericht door spirit » 11-03-2011 14:34

Ik heb vorige week gedroomd over een vriend van mijn vader.(Deze man en zijn vrouw waren hele goede vrienden van ons) Mijn vader is al 15jr. geleden overleden. Waarna het contact met deze man wegebde omdat hij naar Duitsland was verhuisd.
Ik droomde dat hij bij ons door de zaak liep samen met een vrouw en ik riep hem, ik gaf hem drie zoenen en vroeg hoe het met hem was.
Verder weet ik er niks meer van.
Ik had wel vaker aan deze man gedacht maar nu was het gevoel hem weer te zoeken wel erg sterk. Ik ben gaan zoeken en vond zijn broer via internet en stuurde hem een bericht om te vragen of zijn broer contact zou willen.
Hij stuurde mij een bericht terug en vertelde daarin dat zijn broer (de man die ik zocht) een zware beroerte heeft gehad 5 jr geleden en niet meer kan communiceren met mensen omdat hij vrijwel geheel verlamd is. Ik vraag me nu heel sterk af waarom in ineens over hem droomde en of dit me iets wil vertellen? Kan iemand mij hier misschien mee helpen?

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 11-03-2011 15:03

Hallo spirit welkom op dit forum.
Mij ken je al enkele jaartjes, maar misschien is het leuk als je je even voorstelt in de rubriek voorstellen.
Ik hoop dat 1 van de meiden je hier kan helpen met je vraag.
Zelf denk ik dat je gids je heeft laten inzien dat je contact moest zoeken maar ik kan er natuurlijk naast zitten.

Het is de laatste tijd een beetje stil hier, dus ik hoop dat je toch snel antwoord krijgt.

Groetjes van sandra

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 18-03-2011 08:57

Niemand nog? Ik weet wel als je iemand tegenkomt in een droom en je geeft diegene een kus dat het betekent dat je een doel wilt bereiken.
Ik denk in jou geval, dat je uit moet gaan van je eigen gevoel.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 19-03-2011 20:06

Een kus kan ook staan voor het feit dat we manieren zien om met anderen samen te werken, dat kan misschien gezien worden in het verband met je vader, je wilde de man misschien weer ontmoeten en samen herinneringen ophalen over je vader,
Of we staan positief tegenover diegene en kennen de relatie met diegene, wat voor soort relatie dan ook een positieve waarde toe, dat kan ook kloppen in jouw geval. als vrouwen in dromen een kus geven, dan kan het zijn dat ze meer inzichten in hun drijfveren willen hebben. Misschien gaven deze kussen in jouw droom bij die vriend, je het inzicht dat je erachter aan moest gaan een zo kon zien wat jouw drijfveren achter deze droom waren.. beetje vaag uitgelegd misschien.

Het getal drie staat vaak voor vrijheid. Wat in combinatie met de kussen denk ik een positief effect heeft. Vrijheid en positiviteit naar die persoon toe.

Een winkel kan gezien worden als spirituele uitwisseling.Wat natuurlijk kan, die man wisselde in je droom iets met je uit waardoor je hem besloot te contaten.

Plaats reactie