Gedroomd, wie weet wat het betekent?

Heb je een droom gehad vertel hem hier, misschien kan iemand jou droom verklaren.
Plaats reactie
Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Gedroomd, wie weet wat het betekent?

Bericht door Mirre » 13-10-2010 09:04

Ik droomde vannacht dat onze poes allemaal jonge poesjes had gekregen, kan eigenlijk niet want ze kan geen kindjes meer krijgen.
Het was in ons eigen huis, en de poesjes waren net als zijzelf allemaal cypers. Hadden allemaal diezelfde kleur.
Onze poes zelf was vrij opvliegend, elke keer als ik de kamer inkwam sprong ze naar me toe, en sloeg haar poten om mijn nek, spong ze op mijn rug. Ik vond dat niet prettig. Ik kreeg haar wel elke keer van mijn rug af.

Iemand enig idee wat deze droom kan betekenen?

Gast

Bericht door Gast » 13-10-2010 09:09

Zou het kunnen zijn dat de jongen van de poes symbool staan voor een aantal zorgen waar je momenteel mee te kampen hebt? Deze zorgen zul je blijkbaar overwinnen omdat je de kat wel steeds van je af kunt slaan.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 13-10-2010 09:14

Ik heb niet echt grote zorgen, wel dingen waar ik eens om maal of nadenk.

Het klinkt misschien raar maar ik had naar mijn Gids geschreven of ze me zichzelf afgelopen nacht in mijn droom eens kon laten zien, of een boodschap kon geven.
Uiteraard had ik verwacht een gezicht te zien. Maar ik kreeg dit, misschien is het geen teken, maar normaal herinner ik me dromen vaak niet.
dus ik dacht ik moet toch eens kijken wat het betekent.

Ik kan jouw schrijven dan toch wel plaatsen denk ik.

Gast

Bericht door Gast » 13-10-2010 09:22

Het hoeven immers niet altijd levensgrote zorgen te zijn, hoor. Je vroeg om een teken en hebt dat gekregen in de vorm van deze boodschap.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 13-10-2010 09:30

Ik ga er maar vanuit dat ik een teken gekregen heb, want ik heb er omgevraagd en herinnerde me een droom terwijl ik dat het merendeel niet heb.
Bij jonge poesjes staat dat het voor je ambities kan staan, dus het zal daar misschien mee te maken hebben, en dan de zorgen erbij of het wel kan en lukt, ze wil me misschien zeggen dat het lukt omdat ik niet heel bang beng voor de kat die op mijn nek springt en hem er afkrijg.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 14-10-2010 16:00

De bevalling vond plaats in huis. Het huis staat teken voor jezelf.
De kat staat voor jouw intuïtie, creativiteit en het vrouwelijke. Kattenogen zijn maanachtig en ze kunnen net als de maan staan voor het onbewuste, opgevat als een vruchtbare baarmoeder, een rijke bron van nieuw leven.
Er ontstaat iets nieuws in je, je intuïtie lijkt herboren. Wakkerder voor signalen en meer bewust van talenten.

Je dacht iets niet te kunnen maar hebt jezelf of je bent wakker geschud en schenkt nu aandacht aan je (nieuwe) talenten. Sommige blaas je nieuw leven in. Het opvliegende karakter van de kat (je intuïtie) betekent dat je waakzaam moet zijn. Blijf nog even bij jezelf en kijk naar je talenten/gaven.
Kijk wat je ermee kan en ontwikkel ze en laat ze (op)groeien. Verzorg je vrouwelijke kant.

De nek geeft de relatie aan tussen het onbewuste en het bewuste.
De rug geeft aan dat delen van jouzelf die aan je oog onttrokken zijn misschien wel niet zichtbaar zijn voor jou, maar nog wel aanwezig zijn.
Jouw intuïtie is nu zoekende naar wat er wel en niet is.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 14-10-2010 22:45

Thanks Skye voor je heldere uitleg!

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 14-10-2010 22:46

Geen probleem Mirre, blij dat je er wat aan hebt. Ga zo door :)
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Plaats reactie