Zo apart

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 22-10-2010 11:05

Geen idee Blanky, ik kan alleen maar vragen en doorgeven wat er komt, en of het dan klopt weet ik niet.

Waldo is wel van oorsprong Engels, maar lijkt niet op John. :D Maar ik heb de vraag ook niet specifiek opgeschreven als het leven hiervoor zijnde maar of mijn Gids kon vertellen hoe je ion een vorig leven geheten hebt.
Dus misschien heette je hiervoor wel John, je eigen gevoel is vaak goed.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 01-11-2010 14:27

Ik begin het toch steeds aparter te vinden, schijnbaar werkt het echt.

Ik heb vandaag eens gevraagd of ik mijn zusje met wie ik een hele goede band heb al kon in een vorig leven.

Wij waren een tweeling kwam er uit, en heten Cloe en Ilse, en woonden in Amsterdam.
Toen ik naar het jaartal vroeg kwam er 197 te staan.
Dus heb ik gevraagd is dat 1907 of 1970? En toen kwam er 1970.
Schijnbaar zijn we dan heel vroeg overleden want zo een 9 jaar later begon ik aan dit leven, en mijn zusje weer iets later aan haar leven.

Ik ben echt verbaasd, maar ik weet heel zeker dat ik de pen echt niet zelf aangestuurd heb.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 01-11-2010 21:34

Ik denk dat je wel genoeg bewijs gekregen hebt dat het echt je gids is die schrijft. Je schermt je toch wel goed af he als je dat doet?
Het is echt heel erg mooi. Zou graag eens willen weten hoe mijn vorige levens er hebben uit gezien. Mijn hoofdgids weet dat natuurlijk dus zal het een keer aan hem moeten vragen. :)

In ieder geval, ga zo door Mirre. Dit past ook erg bij jou.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 01-11-2010 21:52

jee mirre wat apart zeg!
Ik kan met een pen gaan zitten maar er gebeurd niets hoor hihi.. jammer helaas.
Maar 1970 jeetje dat is mooi en een tweeling wow.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 02-11-2010 13:53

Ik scherm me goed af, maar ik geloof er ook heilig in dat mijn Gids me daarin beschermt.
De schrijfsels zijn altijd lief, hebben nooit een oordeel of een veroordeling over iemand en zetten nooit aan tot opdrachten of dergelijke.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 03-11-2010 20:34

Skye, ik ben benieuwd wat je hoofdgids zegt, en of het hetzelfde is als de mijne.
Jouw vorige leven bestond uit armoe zegt de mijne, je was een vrouw, je bent niet jong gestorven.
Je had een man. Je had kinderen. Je had drie kinderen zegt ze.
Op de vraag of je werkte, schrijft ze dat je zuster was.
Op de vraag welk jaartal het dan was, schrijft ze 1931.


Ik heb geen idee of het klopt, het komt er wel vloeiend uit. Ik vraag me wel of of er in 1931 vrouwen waren die werkten? Misschien voordat je trouwde? Of zouden de meisjes helemaal niet gewerkt hebben na hun school toendertijd?

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 03-11-2010 20:41

Armoe kan ik me misschien wel in vinden, met hoe ik nu leef. Niet dat ik straatarm ben maar ik moet bijvoorbeeld wel werken om mijn eigen opleiding te kunnen funderen want mijn ouders krijgen het niet aangesleept.
Dan te bedenken dat als alles goed was gegaan er nog 3 andere kindjes of meer zouden zijn geweest. (1 zou een tweeling zijn geweest)

Nou volgens de boeken op het middelbaar niet, wat mijn gids(en) doorgespeeld hebben is dat ik ook paranormaal begaafd was in mijn vorig leven, hetzelfde als wat ik nu heb, maar waarschijnlijk zonder kaarten.
Mijn naam was Anna en ik ben daar ook een heks geweest.

Verder wil ik het nog eens vragen in een gidsmeditatie want ik ben razendbenieuwd of het overeenkomt. Zuster, zou het kunnen dat er vroedvrouw wordt bedoeld? Want vaak hielpen vrouwen nog wel met een bevalling, vooral als ze zelf natuurlijk ervaring hadden.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 03-11-2010 20:46

Geen idee, er werd zuster geschreven.
Heb op google gekeken net, en daar staat dat het vanaf 1913 beter ging en dat in die tijd vrouwen gingen studeren, en het beeld daarin wat veranderde een periode later werd dat weer anders.
Ik heb naar een jaartal gevraagd maar weet niet of dat je geboortejaar was of het jaar waarin je zuster was.

Ik heb naar een vorig leven gevraagd, en weet niet of Anna daarvoor of daarna komt.
Zal zo eens om je naam vragen en kijken wat ik dan krijg.
Over het paranormale heb ik nog niets gevraagd, dat kan natuurlijk ook samengaan met een bepaalde andere baan.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 03-11-2010 20:52

Ja maar de emancipatie is zeer stroef verlopen. Wel weet ik dat ik vrij feministisch ben. Niet iedereen is ook in die golf meegegaan. Veel vrouwen konden ook nooit meer aan het idee wennen. Zoiets staat niet in geschiedenisboeken. (Respect voor zij die als eerste dokter ging studeren)

Ik weet heel zeker dat het Anna is. Ik heb er zoveel mee en dit heeft hij mij ook een korte tijd terug gezegd. Vandaar dat ik er nu meer dan ooit op sta dat mijn ouders mij ook zo gaan noemen.

Het doet mij goed om te horen dat ik wel niet vroeg ben gestorven. Wel schijn ik pas geincarneerd te zijn, wanneer zou ik dan geboren zijn? Ben in dit leven geboren op 1992.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 03-11-2010 20:57

Ik heb gevraagd of ik het nu over het leven van Anna heb, en ik krijg geschreven dat dit eerder was.
Dus misschien daarna Anna en daarna Skye?
Dan ga ik er vanuit dat het jaartal dat ik kreeg misschien al de datum is geweest dat je oud was en niet geboren bent.
Ik kreeg als voornaam Lane. de a lijkt een beetje op twee x een E. Maar in mijn hoofd kreeg ik Lane. Er kan zowel Lane als Leene staan.
Gevraagd of het geen achternaam is, maar dat is niet zo.
Lane is een Engelstalige jongens en meisjesnaam. Je was een vrouw, maar kwam wel uit Nederland schrijft ze. Dus geen idee hoe het zit :D

Plaats reactie