Zo apart

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 03-11-2010 21:06

Neen kan me niet vinden in die naam. Weet wel vrijwel zeker dat ik hier in Nederland heb gewoond, en anderzijds misschien in oud Nederland.

Maar dan zou ik er juist toch weer heel lang over hebben gedaan om te reïncarneren dus zou er toch nog iets tussen hebben moeten zitten. Misschien is dat toch een leven ervoor geweest? Zou voor mij wel veel verklaren.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 03-11-2010 21:10

Maar je hoeft je ook niet altijd te kunnen vinden in een naam. Het is niet zo dat je altijd een klik voelt met je oude namen denk ik.
Ik krijg dat je uit Engeland naar Nederland kwam. En dan schrijf ik met wie, en komt er, met haar man.


Ze schrijft dat het leven van Anna later kwam dan deze. Denk je dat je Anna bent geweest voordat je nu leefde?
Tijden van incarneren zeggen niets, soms zitten er honderden jaren tussen en soms maar een aantal in ons tijdsbesef.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 03-11-2010 21:18

Op de vraag of je kinderen Nederlandse namen hadden, krijg ik Nee.
Ik krijg Sita.
Ik krijg Lander
En iets van Jeela

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 03-11-2010 21:18

Neen maar als mijn gids het heeft over mijn vorig leven vertrouw ik hem daar wel zeker op. Ik weet zeker dat er wel overeenkomsten zullen zijn, maar wat hij me verteld heeft zal ik ook zeker aannemen.

Pas geïncarneerde ziel, ik weet dat toen ik doodging vrijwel meteen ook heb gezegd ik wil weer terug naar beneden. Wel voordat ik geboren werd veel "duisternis" /zwart gezien en voor mijn gevoel lang moeten wachten maar toch leek het alsof het maar luttele seconden waren. Gekke was dat iemand waarmee ik een broer/zus relatie heb precies hetzelfde heeft als mij en we het gevoel hebben elkaar al voor dit leven gekend te hebben.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 03-11-2010 21:22

Ja tuurlijk moet je er op vertrouwen. Maar mijn Gids zegt toch ook dat je Anna bent geweest? Alleen was dat leven later dan dat leven waar ik over schreef.
Ik denk dat we vaak ook de grootste herinneringen hebben aan het leven voor je huidige leven en dat die levens die erna liggen veel verder weg liggen in je herinneringsveld.
Of denk je dat dit pas je tweede leven is?
Het begrip pas geincarneerde ziel, is voor mij ook iemand die misschien maar 6 levens gehad heeft.
Normaal hebben we er duizenden zeggen ze.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 03-11-2010 21:29

Ik weet wel zeker dat Anna mijn vorige leven was, dit is mij ook verteld door mijn gids. Pas geïncarneerde ziel, daar bedoelde ik en zij ook mee dat ik nadat ik doodging terug ben gekomen, ben ook nog heel jong hier.
Ben namelijk een oude ziel. Tsjah, verders weet ik ook niet hoeveel levens ik al heb gehad maar was voornamelijk nieuwsgierig naar mijn vorige omdat mijn gids en wat anderen zeiden overeen kwam, alles wat ik nu kan en waarvoor ik me interesseer komt terug in mijn vorig leven. Dus ook weer het heks zijn en dan vooral die naam die me vanaf mijn geboorte al in een greep heeft gehouden. Wil zo graag alles weten over wat ik dan precies deed, en of mijn vriend waar ik nu mee ga dezelfde persoon is uit mijn vorig leven.
Of mijn broer erin voorkwam. Vandaar. Naar mijn andere levens is die nieuwsgierigheid minder al zou ik wel een patroon herkennen, en dat is handig voor de lessen die ik leer en nog moet leren, om te weten wat je in andere levens al hebt meegemaakt.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 03-11-2010 21:38

Maar wat betekent pas geincarneerd dan?
Oude zielen zijn toch juist niet pas geiincarneerd?
Of bedoel je dat je zonder tussenpozen na je dood gelijk weer aan een nieuw leven begon?

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 03-11-2010 21:53

Ja precies, of maar een korte tijd heb moeten wachten op mijn volgende lichaam. Dat zou dat ene gevoel wel kunnen verklaren.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Mirre
Gevorderd paramiepje
Berichten: 462
Lid geworden op: 13-09-2010 21:20

Bericht door Mirre » 03-11-2010 22:27

In boeken lees je vaak dat zielen die heel snel weer incarneren na hun dood, impulsief zijn en snel weer aan een nieuw leven beginnen of dat ze grote wonden hebben opgelopen in het leven waarin ze gestorven zijn.
Ik heb geen idee hoe het zit, misschien wilde je als oude ziel zijnde snel je lessen af maken.
Ik lees ook een stuk over een heel erg bewustzijns ziel die na 4 dagen weer incarneert. Als je in dat schuitje zit zijn je doelen heel erg duidelijk staat er, en weet je precies wat je doen moet.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 17-12-2010 22:28

Hoi Mirre. Mijn vriend wil heel graag iets weten over zijn vorig leven. Hij en ik hebben al heel wat gevoeld en ook veel vermoedens maar we willen graag wat bevestiging. Zou je aan je gids kunnen vragen wie en wat hij is geweest in zijn vorig leven? De dingen die hij echt zou willen weten zijn uit welk land hij kwam, of wij elkaar kenden in ons vorig leven en wat voor beroep hij had.
Voor de rest wil hij zoveel mogelijk weten, heel nieuwsgierig is die.
Als je geen tijd hebt begrijp ik het wel, wij wachten geduldig af. :)
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Plaats reactie