Je eigen aura bekijken...

Plaats reactie
Angela
Berichten: 88
Lid geworden op: 01-07-2011 14:00

Je eigen aura bekijken...

Bericht door Angela » 03-07-2011 12:20

Gewoon je hand in de lucht houden en tegen een wittige achtergrond houden (plafond bijv.) en dan langs de hand heen kijken. Dan zie je de eerste laag van je aura.
Nooit tegen een lamp of zon aan houden, dan zie je de dingen verkeerd. Gevaarlijk ook voor je ogen als het je je hand niet goed houdt.

Mijn man ziet trouwens de eerste laag ook niet, dus het is niet zo dat iedereen het zomaar kan zien. Oefening baart wel kunst en je zal geduld moeten hebben.

Bevorderen kunnen het in de spiegel ook waarnemen, zoals ik zelf.
Ik kan vaak aura's om mensen heen zien, en ook van mijzelf.
Ik sluit mij er wel voor af, dat wel, anders loop je ergens op straat en zou je overal aura's zien, lijkt mij niet fijn.

Je hebt ook personen die ze niet zien maar wel voelen.
Mijn vriendin is daar een van, als we elkaars aura tekenen ziet zij ze niet, maar voelt de kleuren. Ik zie haar kleuren wel, maar het gaat bij mij ook veranderen.
De laatste tijd zie ik ze stukken minder, maar voel ze dus wel. Ik kan via een foto van iemand de kleuren zien die hij/zij dan momenteel in de aura heeft zitten. De kleuren van de aura veranderen van moment op moment. Ik maak ook schilderijen van aura's en men kan dan een uitgebreide aurareading erbij krijgen.

Er zijn leuke oefeningen die je kan doen met aura's.
Bijv. dat je de aura van iemand kan pakken en naar achteren kan trekken, dan gaat die persoon ook naar achteren.

Met je handen, hou je handen een paar mm van elkaar af. Doe dit bij voorkeur tegen een wittige achterwand. Concentreer je dan op het midden, dus tussen je handen in en ga dan heel voorzichtig je handen uit elkaar doen. Dan zie je dat de eerste laag aura meegaat. Best grappig om te zien.
Of je maakt een energiebol, zet je linkerhand omhoog, maak rondjes in de palm van je linkerhand met je wijsvinger van je rechterhand, heel snel moet dat, en dan zie je op een gegeven moment een bolletje verschijnen, dat is een energiebolletje.
Allerbelangrijkste wijsheid is Liefde...

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 03-07-2011 16:07

Ja dat is grappig dat ga ik eens proberen.

Plaats reactie