Opnieuw voorstellen

Stel je even voor, dat is wel zo leuk!
Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Opnieuw voorstellen

Bericht door Skye » 05-12-2011 21:55

Hallo allemaal,

Graag zou ik me opnieuw willen voorstellen op dit forum. Lange tijd ben ik weggeweest, verder gegaan met mijn spirituele ontwikkeling, ook op de andere nodige fora. Ik had hier veel technische problemen, kreeg geen meldingen meer, was rustig, ik ging verder. Nu ben ik terug, klaar om ook hier weer readings te gaan geven. Ik hoop en bid dan ook voor leden, zodat een ieder in nood of behoefte, ook geholpen kan worden.


Mijn naam is Skye op fora, mijn echte naam is Anna. Ik ben helderziend, horend, voelend, ruikend, proevend en wetend. Ik lees foto's, ik leg kaarten, ik werp runen, interpreteer dromen, communiceer met gidsen en engelen ook voor andere mensen, lees aura's, geef aura en chakra healing, geef healing zo ook op afstand, geef blanco readings, mag in vorige levens kijken samen met mijn gids, ik pendel, geef numerologische readings, leg contact met gene zijde en voorspel.

Dat was het weer even, in een adem. Ik zal hier geregeld posten. Over mijn bevindingen in de tussentijd bv, readings geven, gedichten en ook mijn overpeinzingen, gesprekken met mijn gids..

Liefs,

Skye
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 05-12-2011 22:56

Meisje toch ik was zo verbaasd dat je niet meer kWam heb je gemaild etc.. Maar kreeg maar geen antwoord.
Fijn dat je er weer bent Anna.

Heel veel plzier weer hier.

X

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 05-12-2011 23:03

Jewel schreef:Meisje toch ik was zo verbaasd dat je niet meer kWam heb je gemaild etc.. Maar kreeg maar geen antwoord.
Fijn dat je er weer bent Anna.

Heel veel plzier weer hier.

X
Dankjewel, ja er was iets mis, maar gebruik nu onder andere een andere browser (firefox en google chrome) , kreeg ook geen meldingen binnen, krijg nu alles weer netjes in mijn postvak.

Fijn om weer terug te zijn.
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Bloem3
Berichten: 12
Lid geworden op: 02-12-2011 00:33

Bericht door Bloem3 » 06-12-2011 22:13

Welkom terug :wink:! Gekke vraag misschien, maar is het niet ook ontzettend zwaar als je zoveel kan op spiritueel gebied? Ik kan mij voorstellen dat dat ook slopend kan zijn.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 06-12-2011 22:25

Dankjewel Bloem. Ja soms is het ontzettend zwaar. Ik geef ook readings op een ander forum, en daar worden aanvragen bijna allemaal naar mij gericht. Mijn lijstje van readings staat nu bv op 13, en als ik er 3 op een dag doe, staat deze nog op 13 omdat er weer aanvragen bij komen. Het kan voor een persoon dus weleens tot anderhalve week duren eer de reading komt al dan niet langer.

Het is niet altijd even leuk om zoveel te kunnen, legt een behoorlijke "druk" omdat het zoveel verantwoordelijkheden met zich meebrengt, heb ook een eigen leven wat veel van mij eist en ben dan bijna de hele dag door ook hiermee bezig.

Het heeft zijn minder leuke kanten, dingen te zien die je liever niet zou willen weten. Een druk doordat je weet wanneer iemand sterft en je je mond moet houden...

Maar, het heeft meer goede kanten en pluspunten, dan dat het zwaar is. Het is soms eenzaam, omdat ik mijn wederhelft hierin nog niet gevonden heb, maar ik vertrouw erop dat dat nog komt. Ik ben nog jong in dit leven, dus laat maar komen. :)
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 06-12-2011 22:36

Ook op jezlf passen he Skye niet teveel hooi op je vork nemen.
Ik weet dat je een hele snelle groei doormaakt en dat je heeel veel wil leren.
Maar denk aan je lichaam :wink:
En die leuke partner komt vanzelf, ik heb hem ook nog niet hihi.

Welkom terug meid! Leuk.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 06-12-2011 22:43

Ja het is inderdaad nogal veel, maar ik doe het rustig aan hoor. Alleen als ik rustig aan doe, moeten mensen soms lang wachten, maar so be it. Het is niet mijn voltijd baan en ik laat mij ook niet meer pushen. Ben enorm gegroeid de laatste jaren en gelukkig nog even actief met dit "werk" , eerder vrijwilligerswerk voor me want ik krijg er ook zoveel voor terug, hoef geen geld te hebben.

Ik heb wel een partner, maar met mijn wederhelft bedoel ik een spiritueel persoon die op dezelfde lijn zit als ik. Sorry voor het misverstand.

Thanks xx
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Jewel
Hoofd Admin
Berichten: 336
Lid geworden op: 29-08-2010 13:26

Bericht door Jewel » 06-12-2011 23:05

Oh ja stom van me :wink: Ik snap wat je bedoelt.
Ik heb wel een vriendin waat ik dit mee deel het is wel fijn om erover te praten.

Skye
Gevorderd paramiepje
Berichten: 432
Lid geworden op: 04-09-2010 11:54

Bericht door Skye » 06-12-2011 23:11

Moet wel erg fijn zijn. Ik hoop dat mijn wederhelft snel komt!
De enige wet is liefde, en liefde de wet.

Angela
Berichten: 88
Lid geworden op: 01-07-2011 14:00

Bericht door Angela » 07-12-2011 09:43

Dankjewel Bloem. Ja soms is het ontzettend zwaar. Ik geef ook readings op een ander forum, en daar worden aanvragen bijna allemaal naar mij gericht. Mijn lijstje van readings staat nu bv op 13, en als ik er 3 op een dag doe, staat deze nog op 13 omdat er weer aanvragen bij komen.
Je kan ook besluiten om het anders te gaan doen. Misschien dat je op een andere manier er mee om kan gaan. Is het zo belangrijk dat je getallen achter je naam hebt staan? Is het zo belangrijk dat je zoveel readings in een week wilt doen?

Ik heb een eigen praktijk en ik heb het vreselijk druk. En ja, ik moet ook mijn administratie bijhouden, mijn btw aangiftes doen en alles bijhouden 7 jaar lang.
Daarbij werk ik ook op locatie. Ook hier moeten mensen soms 2 weken wachten op een reading, maar dat is normaal.

Als je je tijd zelf goed indeelt, hoef het helemaal niet zwaar te zijn. Het is dus net hoe je er zelf mee omgaat en ik denk dat jij nog niet weet hoe je dat het beste kan doen. Of je weet het wel, maar je doet het niet. Of je wilt het niet, dat kan ook.

Het kan wel fysiek lichamelijk zwaar zijn, als je bijv. readings krijgt waarbij een overleden persoon jou dingen laat voelen, zien, horen en doen. Maar na zo'n reading, zul je weer tot jezelf moeten komen en dus hoeft het helemaal niet zwaar te zijn.

Vervolgens kan je op een ander forum (en/of hier) gewoon zeggen dat je er maar 2 in de week wilt doen, bijv. Maar jouw kennende zul je dat dus niet doen, vanwege ......vul zelf maar in.
Allerbelangrijkste wijsheid is Liefde...

Plaats reactie